Over

50 Koffies

Het ontstaan

Nadia El Makhfi en Yana Smits leerden elkaar kennen op de coworking space Girlsmode voor ambitieuze vrouwen. Al snel groeide het idee om met 2 een project op te starten. Uit angst om zich te verliezen in hun enthousiasme besloten ze om hun project eerst bij de top van België te pitchen met als doel om zoveel mogelijk feedback te vergaren om hun project te versterken. Ze mailden naar topondernemers en andere experten met de vraag of ze hen mochten uitnodigen voor een koffie om hun project voor te stellen en als snel zaten ze meerdere malen per week in de auto, onderweg naar de volgende boeiende koffie. 

Ze besloten om eerst 50 koffies te drinken alvorens ze hun project lanceerden en zo werd de naam 50 Koffies al snel een werkterm. Na 6 maanden van koffietas naar koffietas te reizen kwam er steeds meer en meer vraag over de inhoud van de koffies. Beide dames besloten daarom om de gesprekken open te gooien, zodat alle vrouwelijke onderneemsters de kans kregen om mee ‘op de koffie’ te gaan. Dit is het onstaan van de podcast ’50 Koffies’.

Dankzij de podcast, die nog steeds in volle opname is, vonden beide dames de ambitie om meer te doen. Niet enkel merkten ze de kracht van samenwerken, maar ook werd het tijd om de lessen die we tijdens de podcast leerden om te zetten in realiteit. Zo ontstond '50 Koffies' het merk. 

De Missie

We willen de kracht van ambitieuze vrouwen versterken door hen een kwalitatief platform aan te bieden waar ze zichzelf en hun talenten kunnen ontwikkelen.

We willen deze talenten aanmoedigen, aanscherpen en aanvullen door hen te voorzien van educatie, persoonlijke groei en een waardevol netwerk.

Meet The Team

Yana Smits

  • Grey LinkedIn Icon

Yana Smits heeft een marketing achtergrond maar voornamelijk een passie voor alles wat met communicatie en connectie te maken heeft.

 

Yana is gespecialiseerd en Insights Discovery, Netwerken en communitybuilding. Binnen 50 Koffies focust ze zich op vrouwen hun talenten te laten versterken.

Nadia El Makhfi

  • Grey LinkedIn Icon

Nadia El Makhfi is sinds enkele jaren fotografe en heeft haar passie gevonden in het vastleggen van authentieke verhalen. 

Ze de essentie van een persoon vast, die  ze volledig naar boven weet te halen met haar fotografiestijl.

Ze focust zich op het vastleggen van verhalen achter bedrijfsleiders.

Laura Rosseel

  • Grey LinkedIn Icon

Laura Rosseel is een corporate lawyer met de focus op venture capital, technologie en innovatie. 

Haar doel? Kwaliteitsvolle relaties opbouwen met ambitieuze professionals, haar horizon verbreden en voortdurend bijleren. Binnen 50 Koffies zet Laura haar schouders onder de SupperClub.

Get connected

  • apple podcast logo
  • google podcast logo
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Spotify
  • YouTube
  • Facebook

50 koffies

Ankerrui 12, 2000 Antwerpen

0032(0)471 33 32 65

info@50koffies.be

Volg de podcast